Kiszállítás költségei:

A kiszállítási költségekkel kapcsolatos információt az alábbi táblázat tartalmazza:

Előreutalás (50.000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén)INGYENES
Előreutalás (50.000 Ft-ot el nem érő rendelések esetén)
990 Ft
Bankkártyás fizetés esetén (értékhatártól függetlenül)
990 Ft
Utánvét esetén (értékhatártól függetlenül)
990 Ft


Szállítási határidők:

 

Személyes átvétel:

A megrendelt termékek személyes átvételére egyelőre nem tudunk lehetőséget biztosítani - ezért ez az opció nem is választható a megrendelési folyamat során. Kivételes esetben és korlátozott idősávban természetesen meg tudjuk oldani, de a körülményeink egyelőre nem teszik lehetővé átvételi pont létesítését irodánkban.  A félreértések elkerülése érdekében kérjük, ilyen igény esetén mindenképpen egyeztessen az ügyfélszolgálatunkkal! FIGYELEM! A jelenlegi vírushelyzet miatt a személyes ügyfélszolgálat szünetel!

 


Házhozszállítás vagy csomagautomatában (FOXPOST) történő átvétel:

Amennyiben a megrendelt termékből azonnal elérhető raktárkészlettel rendelkezünk, a hozzánk beérkező rendeléseket a beérkezésüket követő munkanapon átadjuk a rendelésben Ön által kiválasztott szállító partnerünknek. Házhozszállítás esetén az Express One (régebbi nevén: Trans-o-flex) futárszolgálatnak vagy csomagautomatához történő rendelés esetén a FOXPOST futárszolgálatnak. Bizonyos ritka esetekben előfordulhat, hogy az átadásra csak később kerül sor, ilyenkor az átfutási idő akár 3-10 munkanap is lehet. Ezekben az esetekben az érintett megrendelőket a várható szállítás időpontjáról e-mailben ill. telefonon értesítjük.

Házhozszállítás (Express One):

A szállítás kizárólag munkanapokon 8-16 óra közötti intervallumban történik, pontos időmegjelölés nélkül.

Az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén a második kiszállítási kísérlet az alapszolgáltatás része. A második kiszállítási kísérlet eredménytelensége, vagy a korrekciós eljárás sikertelensége esetén a csomag visszaszállításra kerül. Ha a csomag nem kézbesíthető, akkor azt a futárszolgálat maximum 5 munkanapig tárolja (kivétel a címzett jelzett szabadsága esetén, ekkor maximum 10 munkanapig), ennek lejárta után a csomagokat – külön jelzés nélkül – visszaszállítja a logisztikai szolgáltatónkhoz. Átvétel megtagadása esetén a futárszolgálat nem végez második kézbesítési kísérletet, a csomagot visszaszállítja a feladónak. A csomag ellenértékét a futárnak kell átadni kézbesítéskor. Amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy nyitott, akkor a csomag átvételét tagadják meg és haladéktalanul értesítsék ügyfélszolgálatunkat a történtekről!

    Fontos! Házhozszállítás esetén (Express One - házhozszállítás) az utánvételes fizetési mód választása esetén a futárnál csak készpénzes fizetési módra van lehetőség! Kérünk amennyiben bankkártyával fizetnél, a rendelés leadásakor a bankkártyás fizetési opciót válaszd és online végezd el a tranzakciót!


Csomagautomata (FOXPOST):

A csomagautomatákba történő betöltésről és az átvétel lehetőségéről e-mail és SMS értesítést küld a FOXPOST. A csomagautomatákban karácsonyi időszakban 3 napig tartják a csomagokat.  

Amennyiben a FOXPOST szállítási mód nem választható ki a rendelési felületen,  valamilyen paraméter (p. méret) miatt nem lehetséges a csomagautomatába történő szállítás vagy az utánvételes fizetési móddal megrendelni kívánt termék ára magasabb, mint 150.000 Ft. Ebben az esetben kérjük, hogy az előreutalás vagy a bankkártyás fizetési módot válaszd ki!

Kizárások:

Az alábbi szállítási feltételek a amazfitstore.hu weboldalon keresztül értékesített termékekre vonatkoznak, amennyiben a megrendelt termék(ek) kiszállítási címe Magyarország közigazgatási határán belül található. Külföldre történő szállítási igény esetén kérjük, mindenképpen egyeztessen az ügyfélszolgálatunkkal!